"We live in a beautiful world... but in the end we lie awake and we dream of making our escape..."

Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Searching for a different solar system...

¨Nobody said it was easy… oh, lets go back to the start…¨

Πριν από λίγο καιρό ξεκίνησα ένα ταξίδι για το οποίο, πραγματικά, δεν είχα την παραμικρή ιδέα, ούτε για το ίδιο το ταξίδι, μα ούτε και για τον προορισμό.

Κανείς δεν είπε πως θα ήταν εύκολο ένα καινούριο ξεκίνημα, μα και κανείς στην πραγματικότητα δεν ξέρει και τους λόγους για τους οποίους πήρα μια τέτοια απόφαση.

Δικαιολογίες μπορώ να γράψω πολλές, μα καμία δεν θα είναι τόσο πειστική, κυρίως για τον ίδιο μου τον εαυτό.

Αναπολώντας στιγμές του πρόσφατου παρελθόντος, διαπίστωσα πως πάντα ενεργούσα διαφορετικά από τα ¨θέλω¨ ή τα ¨πρέπει¨ μου και άφηνα τα πράγματα στη μοίρα τους, όπως εκείνη ξέρει καλύτερα από τον καθένα και ορίζει τις τύχες μας.

Συμπέρασμα: πιστεύω πως η μοίρα μου προσφέρει απλόχερα την ¨ασφαλή¨ της καθοδήγηση και πως μέχρι και αυτή τη στιγμή θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που μπορώ, αν και ουσιαστικά αδρανοποιημένος από πράξεις και συναισθηματισμούς, να συμμετέχω ενεργά σε αυτό το μονοπάτι αναζήτησης ενός καλύτερου ¨εγώ¨!

Δεν υπάρχουν σχόλια: